Ska det verkligen behöva ta mer än 1 timme för en polis/ambulans att komma ?

Hejsan kom precis hem, skulle gå till Ica och handla men ist blev det att man var tvungen att behöva stå och vänta på en ambulans i mer än 1 timme.. Det är ju helt sjukt!
Kommer ut ur porten och ser att det ligger någon på marken helt still. Jag blev skit rädd trodde han var död eller något. Men jag ser att min granne som är ambulanförare är på väg fram till honom så jag går med honom fram och han bröjar fråga killen massa frågor. Vi märkte ganska snabbt att han var skit full, han hade också kissat på sig och massa saker. Min granne förskte få honom att sätta sig upp men han rammlade bakåt igen.
Sen kommer min grannes fru springade när hon ser gubben ligga där på marken.Tror hon fick samma reaktion som mig. Vet vet varken om han är död eller inte. Dm ringer till polisen och dom säger att dom ska komma inom en halvtimme men neej den dök inte upp så ist var min granne som är amulansförare tvungen att ringa någon han kände inom sjukvården som kom med ambulans ist. Gubben som var så pass full att han inte ens kunde sitta fick åka till sjukhuset och ta prover och ska sedan vidare till Maria pool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0