BOXNINGEN

Kom hem för kanske en halvtimme sedan har varit på boxningen med laget, jobbigt men sjukt kul!
I morron börjar jag 8 vilket suger. Men dagen kommer nog bli ganska nice för på Engelskan ska vi kolla på film på Tyskan fjantar vi oss bara och matten vet jag inte hoppas inte vi behöver jobba hehe.
Sen på Musiken ska vi träna inför skolavslutingen vi ska uppträda :o kommer bli sjukt pinsamt eftersom vi sjunger en jätte dålig låt och ska dansa en konstig dans men det gåt nog bra.
Man ska vara posetiv :D
Nu ska jag ladda över lite bilder till datan så det blir nya bilder i inläggen sedan blir det bigbrother.
Får se om jag skriver et sista inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0