Dag 5 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Oj vilken svår eller ja svår och svår är den väll ingetligen inte. Men jag skulle först och främst se till att jag uppfyller min högsta dröm att få träffa Justin bieber! Jag skulle typ åka till typ new york eller något och gå på hans konsert och köpa meet and greets biljetter för att få träffa honom efter konserten. Och jag skulle också åka utomlands för pengarna och gå på landslagsmatcher i handboll! :D för handboll är typ mitt liv. Om jag själv inte spelar matcher eller något så kollar jag på tv eller på andra lag som spelar. Jag Brinner för handbollen jätte mycket! Och för pengarna som blir över skulle jag köpa något jag verkligen viljat ha länge eller shoppa!
såg ut så här idag när vi kollade på landslags träningen :D
fast nu har ja snebena ist ångrar att jag inte hade det hela dagen men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0