Dag 4 - typ av killar jag faller för.

Okej killar jag faller för.
Jag faller väldigt lätt för killar som har en bra personlighet. killar som är omtänksamma,snälla,söta.
men oftas killar med brunt hår och bruna ögon. Det e super snyggt med killar med brunt håt och bruna ögon
som man liksom smäler i. Jag  äslar killar som har snygg klädstil.
asså jag har ganska olik smak på kill kläder det kan vara från skejtar kläder till stekare och aa lite annat.
Tycke även att det e sjukt snygg när killar har stickade koftor, åh det är bara obeskrivligt snyggt.
men som sagt killar som visar sin fina persolighet och en kille som har bra klädstil och visst han ska även ha ett bra utseende men det är inte det viktigaste.
ögon jag drunkar i. Justin biebers ögon är sjukt snygga.
eller aa hela han är snygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0