Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Okej nu ska jag berätta om min favorit årstid är.
Min fovorit årstid är klart sommaren men jag gillar också våren väldigt mycket :)
Men sommaren är min favoit årstod för att det är varmt och skönt. Och man kan gå
i short,linne ja alla tunna kläder över huvudtaget. Och jag tycker sommaren är jätte mysig helt allmänt
den är bara bäst. Sena ute kvällar, bada, sola, vara med kompisar hela tiden och bara vara ute
hela dagarna. Det är någonting som gör sommaren så speciell tycker jag.
Jag har valt sommaren för den e mysig och helt perfekt. Jag gillar inte vintern eller den är
väll mysig i en vecka sen vill jag ha sommar igen. Hahah gillar inte när det blir för kallt.
sommar sommar sommar :D


Bruuun :o vill ha sommar nu nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0