Dag 1, om mig!

Jag heter Malin Lindberg jag är 14 år fyller 15 om 1 månad :)
Jag spelar handboll i Årsta aik och har spelat i ungefär 4-5 år, jag gillar att shoppa och vara med mina kompisar.
När jag var liten var jag mammas lilla flicka men så är det verkligen inte nu, nu är det jag och pappa genom allt! <3
När jag var 6 år bodde jag i eskilstuna i 1 år och skaffade jätte många kompisa även min bästavän bor i eskilstuna. Jag har fortfarande kontakt med många.
jag har alltid haft lite udda intressen eller sånt som man inte tror att jag skulle vilja bli. Jag ville liksom bli hockeyproffs och andra konstiga saker. Nu är jag en riktig satsare på handboll det e mitt liv. Och jag har även haft tankar om att vilja bli skådespelare men jag skulle aldrig ha tid men handboll och skådespelei.
Jag älskar också att spela gitarr och sjunga men det är dock något jag inte är så bra på :P
Jag har ganska lätt att få nya kompis inte för att skryta :P
Hej mupp bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0